Młodzieżowy Telefon Zaufania

t22 635 93 92

Każdy piątek, 16.00-20.00

Witamina C

2 wpisów / 0 nowych
Ostatni wpis
KingaK12333
Witamina C

Witam
Niedawno byłam chora, konkretnie w 3 tygodniu brania tabletek Vibin mini, przyjmowałam witaminę C przez 5-6 dni, nigdy nie przekroczyłam 800 mg, zakończyłam brać witaminę C w czwartek, tak samo jak ostatnia tabletkę. W piątek wystąpiło krwawienie. Od czwartku do następnego piątku nie współżyłam, natomiast w piątek przyjęłam pierwsza tabletkę z nowego blistra i pare godzin pozniej odbył sie stosunek. Chciałabym sie dowiedzieć czy witamina C w tym przypadku mogła wpłynąć negatywnie?

I jeszcze jedno: ostatnio przyjęłam dwie tabletki, od tego czasu mam opuchnięte piersi. Czy jest spowodowane tabletkami?

Magdalena Zimecka
Obrazek użytkownika Magdalena Zimecka
Witaj.

Witaj.

Witamina C nie wpływa na działanie pigułek, chyba, że taka informacja znajduje się na ich opakowaniu.
Trudno powiedzieć skąd opuchnięte piersi. Nie jesteśmy lekarkami. Jeśli zauważasz u siebie niepokojące objawy udaj się do lekarza/lekarki.

Pozdrawiam.

Magdalena - edukatorka seksualna grupy Ponton

Porada wolontariuszy Pontonu nie zastąpi porady lekarza bądź innego specjalisty. Edukatorzy Pontonu nie mają wykształcenia medycznego, a ich porady mają jedynie charakter informacyjny.

Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz

JAK UZYSKAĆ POMOC OD EDUKATOREK/-ÓW PONTONU?

NAJNOWSZE TEMATY NA FORUM

Nasi grantodawcy

X