Młodzieżowy Telefon Zaufania

t22 635 93 92

Każdy piątek, 16.00-20.00

Pierwszy stosunek

2 wpisów / 0 nowych
Ostatni wpis
zapominalskakasia
Pierwszy stosunek

Uprawiałam seks przerywany z moim chłopakiem. Stosuje antykoncepcję w postaci tabletek. Zawsze regularnie o tej samej porze codziennie. Tylko tyle się naczytalam, że panikuję. Po tabletce kilka razy byłam w toalecie. Nie był to wodnisty kał. Tylko luźny bardzo. Zazywalam w równym czasie witaminę C nie przekraczając dawki 200mg. A teraz mam obawy czy one działały. Dostałam kremowy śluz lekko zabarwiony na brązowo jak po dniach plodnych przed samym okresem. Czy to możliwe żeby tabletki nie działały? Nigdy nie wymiotowalam po nich ani nic. Ale mam obawy po tym co czytałam. W dniu stosunku jak i kilka dni po miałam taki śluz o brązowej barwie. I plamienia.

Marta Zielińska
Obrazek użytkownika Marta Zielińska
Witaj,

Witaj,

plamienia się zdarzają przy antykoncepcji hormonalnej. Jeżeli masz obawy mimo to, wybierz się do ginekologa. My niestety nie jesteśmy w stanie zdiagnozować Cię przez internet. Jeśli prawidłowo stosowałaś tabletki i po ich zażyciu przez 4h nie występowały wymioty ani nasilona biegunka, powinny się wchłonąć i być skuteczne.

pozdrawiam,

Marta - edukatorka seksualna grupy Ponton

Porada wolontariuszy Pontonu nie zastąpi porady lekarza bądź innego specjalisty. Edukatorzy Pontonu nie mają wykształcenia medycznego, a ich porady mają jedynie charakter informacyjny.

Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz

JAK UZYSKAĆ POMOC OD EDUKATOREK/-ÓW PONTONU?

NAJNOWSZE TEMATY NA FORUM

Nasi grantodawcy

X