Młodzieżowy Telefon Zaufania

t22 635 93 92

Każdy piątek, 16.00-20.00

Kolejne miesiączki po Ellaone

2 wpisów / 0 nowych
Ostatni wpis
Modlishkaaa
Kolejne miesiączki po Ellaone

Witam,
Miesiąc temu zazylalm tabletkę Ellaone. Krwawienie nastąpiło w czasie w którym miało wystąpić jednak jutro powinnam dostać kolejna miesiączkę a nie mam żadnych objawów miesiączki. Ile może się spóźnić miesiączka, czy może dojść do całkowitego zatrzymania miesiączki? Ile może potrwać powrót do regularnego miesiączkowania? Bardzo proszę o odpowiedz...

Marta Zielińska
Obrazek użytkownika Marta Zielińska
Witaj,

Witaj,

czasem tak się zdarza, że antykoncepcja awaryjna może wpłynąć na miesiączkowanie i jest to normalne. Jeżeli się niepokoisz, najlepiej skonsultuj się z ginekologiem.

pozdrawiam,

Marta - edukatorka seksualna grupy Ponton

Porada wolontariuszy Pontonu nie zastąpi porady lekarza bądź innego specjalisty. Edukatorzy Pontonu nie mają wykształcenia medycznego, a ich porady mają jedynie charakter informacyjny.

Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz

JAK UZYSKAĆ POMOC OD EDUKATOREK/-ÓW PONTONU?

NAJNOWSZE TEMATY NA FORUM

Nasi grantodawcy

X