Młodzieżowy Telefon Zaufania

t22 635 93 92

Każdy piątek, 16.00-20.00

Jednodniowe krwawienie

5 posts / 0 new
Ostatni wpis
abcd
Jednodniowe krwawienie

Witam,

biorę tabletki yasmiille (skończyłam czwarte opakowanie) (pierwsze krwawienie pojawiło się dwa dni przed odstawieniem tabletek, drugie jeden dzień przed odstawieniem a trzecie w trzeci dzień przerwy ) Jednak przy skończeniu czwartego opakowania krwawienie się nie pojawiało aż do soboty czyli 6 dnia <-- z resztą sama nie wiem, czy to było krwawienie.. uprawiałam seks z chłopakiem właśnie w tą sobotę kiedy w trakcie seksu spotkała mnie nieprzyjemną sytuacją i musieliśmy przestać się kochać. Byłam poddenerwowana i jakoś po godz poczułam bóle brzucha i wydaje mi się, że krwawienie. Gdy wróciłam do domu to zaczęliśmy się znowu kochać i wtedy dość dużo krwi ze mnie wypłynęło (czasami lekko krwawiła przy stosunku <-- bardzo rzadko i bardzo skąpo bo parter jest dobrze wyposażony) i na tym w zasadzie koniec. W niedziele ponownie się kochaliśmy i partner miał lekko zabrudzoną bluzkę od krwi (może to resztki po wczorajszym krwawieniu).

Dodam, że jak zwykle przed okresem dostałam okropnego trądziku, strasznie bolały mnie piersi, a w sobotę i w niedzielę, miałam nadęty brzuch tak jak podczas krwawienia. Tabletki przyjmowałam regularnie, czasami z odstępem plus, minus godzinę. W trakcie drugiego tygodnia przyjmowania wzięłam jedną tabletkę po 11 godzinach ale jak wyczytałam w ulotce niczym to nie grozi bo antykoncepcja jest nadal zachowana. Miałam dość dużo stresu.

Czy to było krwawienie ? Jednodniowe, kilku godzinowe ? Przecież po 4 miesiącu krwawienie powinno się już uregulować ? To chyba niemożliwe żebym była w ciąży ?

Asia A-K-b
Obrazek użytkownika Asia A-K-b
abcd,

abcd,

podczas brania tabletek mogą zdarzać się takie "niespodzianki". Porozmawiaj o tym z ginekologiem.
Przyjmując regularnie tabletki szansa na zajście w ciążę jest minimalna (100% jest tylko przy braku współżycia).

Pozdrawiam

Asia,
edukatorka seksualna z Grupy Ponton

Porada wolontariuszy Pontonu nie zastąpi porady lekarza bądź innego specjalisty. Edukatorzy Pontonu nie mają wykształcenia medycznego, a ich porady mają jedynie charakter informacyjny.

abcd
dobrze dziękuję bardzo za

dobrze dziękuję bardzo za odpowiedź, porozmawiam przy najbliższej wizycie..

1. chciałabym się dowiedzieć jednak czy to krwawienie, które się pojawiło to było krwawienie z odstawienia, czy nie ?

2. i czy jeśli nie to czy brak krwawienia się zdarza ?

3. czy brak krwawienia w takim przypadku jest spowodowany wysokim stężeniem hormonów w organizmie, który nie odpadł wystarczająco aby mogło wystąpić krwawienie ?

dzisiaj zaczęłam brać kolejne opakowanie tak jak powinnam.

Goska G
Obrazek użytkownika Goska G
abcd!

abcd!
Niestety nie jesteśmy w stanie stwierdzić tego ze 100% pewnością ale:
1. Najprawdopodobniej tak - krwawienia z odstawienia naprawdę są różne.
2. brak krwawienia również się zdarza. Jeśli chcesz być pewna - zrób test ciążowy.
3. tego nie jesteśmy w stanie stwierdzić - na pewno główną rolę odgrywają hormony, ale też stres, dieta, zmęczenie itp.
Z tego co piszesz wynika, że stosujesz tabletki prawidłowo i nie masz się czym martwić.

Gośka - edukatorka seksualna grupy Ponton

Wejdź na www.przyjaznygin.pl i wypełnij ankietę - opowiedz o swoich doświadczeniach u ginekologa.

abcd
nie będę zakładała nowego

nie będę zakładała nowego tematu,

chodzi mi o test ciążowy.

Podczas stosowania tabletek wychodzi on nie zawsze prawidłowy prawda ? Tzn, że może pokazać sytuację pozytywną jak i negatywną tak ?

Jak mam przeprowadzić test moczu żeby był wiarygodny ?

Aha i jeszcze to

1. chciałabym się dowiedzieć jednak czy to krwawienie, które się pojawiło to było krwawienie z odstawienia, czy nie ?

1. Najprawdopodobniej tak - krwawienia z odstawienia naprawdę są różne.

czyli nawet krwawienie można powiedzieć godzinne to także krwawienie ?

P.S

Od kilku dni mam mdłości i robi mi się słabo. Proszę, pomóżcie.. czy to ciąża ? Przecież to niemożliwe, nigdy nie słyszałam aby brać tabletki i zajść w ciążę :(
Czy może to być spowodowane skutkami ubocznymi stosowania tabletek (w trakcie brania tabletek zaczęło się 3 dnia) ? Nawet jeśli wcześniej nie występowały ? To moje piąte opakowanie,

Odpiszcie prosze na wszystkie pytania

Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz

JAK UZYSKAĆ POMOC OD EDUKATOREK/-ÓW PONTONU?

NAJNOWSZE TEMATY NA FORUM

X