Młodzieżowy Telefon Zaufania

t22 635 93 92

Każdy piątek, 16.00-20.00

Brak krwawienia po odstawieniu tabletek

2 wpisów / 0 nowych
Ostatni wpis
Jagreen
Brak krwawienia po odstawieniu tabletek

Mam pytanie, bo po zaprzestaniu brania tabletek powinno pojawic sie krwawienie, natomiast po ostatniej tabletce (wziętej 19.08) i od tej pory nie stosuje antykoncepcji hormonalnej, do tej dzisiaj (12.09) nie pojawilo sie zadne krwawienie. Czy powinnam sie martwic czy jest to naturalne?

Marta Zielińska
Obrazek użytkownika Marta Zielińska
Witaj,

Witaj,

po odstawieniu hormonów każdy organizm wraca do swojego naturalnego rytmu w innym czasie, ale jeśli się niepokoisz, wybierz się do ginekologa.

pozdrawiam,

Marta - edukatorka seksualna grupy Ponton

Porada wolontariuszy Pontonu nie zastąpi porady lekarza bądź innego specjalisty. Edukatorzy Pontonu nie mają wykształcenia medycznego, a ich porady mają jedynie charakter informacyjny.

Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz

JAK UZYSKAĆ POMOC OD EDUKATOREK/-ÓW PONTONU?

NAJNOWSZE TEMATY NA FORUM

Nasi grantodawcy

X