Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #8292

    Szalona123
    Uczestnik

    Witam. Jestem w trakcie przerwy między blistrami i musiałam zacząć przyjmować antybiotyk. Mam pytanie czy jeśli doszło do stosunku dzień przed przyjęciem pierwszej tabletki antybiotyku to zabezpieczenie uległo zmniejszeniu i mogło to doprowadzić do odblokowania owulacji? Czy powinnam robić test? Czy jednak nie ma powodu do obaw? A drugie moje pytanie to jeśli skończę antybiotyk w pierwszym tygodniu nowego blistra to normalnie zabezpieczam się dodatkowo w trakcie stosowania antybiotyku + 7 dni po?
    Pozdrawiam

    #8307

    Szalona123
    Uczestnik

    Nasunęło mi się jeszcze 1 pytanie, a mianowicie będę musiała brać antybiotyk w pierwszym tygodniu blistra, zatem wchłanianie tabletek antykoncepcyjnych zostanie zaburzone, więc jak to się ma do stosunków odbytych tydzień przed?

    #8314

    Olga
    Moderator

    Cześć!
    Nie, raczej nie musisz się obawiać ciąży. Nie musisz się martwić seksem przed rozpoczęciem antybiotykoterapii.
    Tak, stosuj dodatkowe zabezpieczenie w trakcie antybiotykoterapii i 7 dni po jej zakończeniu.

Wyświetla 1 wpisy z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.