Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #4128

    Koniczynka1234
    Uczestnik

    Witam, od dwóch lat przyjmuje tabletu antykoncepcyjne. Obawiam się ze jestem w ciąży, we wtorek (4wrzenia) przyjęłam pierwsza tabletkę nowego blistra,krwawienie rozpoczęło się bardzo późnym wieczorem 31 czyli jakby planowo w piątek tylko nie z rana jak to miało miejsce tylko wieczorem. Trwało 3/4 dni było średniego nasilenia. Zawsze do stosunku pomiędzy mną a chłopakiem dochodzi w prezerwatywie jednak przez tydzień byłam w trakcie kuracji Hydrovagiem i stosunki głównie były przed zażyciem globulki. Obawiam się ciąży ponieważ już któraś noc z rzędu po przyjęciu tabletki mam mdłości, często tak kiedyś miałam ale od dłuższego czasu mdłości w nocy nie wystartowały, na nidatek jestem przeziębiona i łamie mnie w kościach, obawiam się ze to ciąża. Czy jest jakaś możliwość, największe spóźnienie tabletek to Max. Godzina. Boje się ze mogę być w ciąży

    #4135

    Witaj.
    Z opisanych przez Ciebie objawów nic nie wskazuje, że jesteś w ciąży. Jeśli masz wątpliwości to zrób test ciążowy.
    Same mdłości nie muszą być oznaką ciąży. Na to wskazuje wiele innych rzeczy.
    Jeśli się zabezpieczasz i bierzesz regularnie pigułki to wszystko jest w porządku.

    Pozdrawiam.

Wyświetla 1 wpisy z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.